Kızlar dün akşam saatlerinde ayağımın üstüne bastığımda acidigini farkettim böyle bı şişlik ve kızarıklık var misket büyüklüğünde ne ola ki ? 13 haftalık hamileyim röntgene de giremem parmak ucuna basarak yürüyorum resmen 😫
https://mutluresim.com/image/AZJXV