Minniemouse12131415 Hamile olan ya da hamileliğinde şiddetli baş ağrısı yaşayan var mı aranızda? Varsa nasıl geçirdiniz? Ne yaptınız?
sarmaliklahana Minniemouse12131415 ben ilk 4 ayımda yasadım dayanılmaz. Karanlık odaya gidip yatıyordum ses de olmuyordu gözlerime de buz koyuyordum bu eriyemeyn kalıplar var ya ondan buz küpü. Asırı iyi gelıyordu o sekilde uyudugunu bilirim kaç gece. Kıs günü hemde 🥴
Teemo07 Minniemouse12131415 ara ara oluyordu. Nane yağı ile masaj yaptım şakaklarıma. Hafif rahatlatıyor. Bir de parol
Selin3561 Minniemouse12131415 bende de çok oluyordu canım sürekli korkudan doktorumu arıyordum bol su içmelisin dayanamayacak duruma gelınce de parol ya da minoset
Gokturk_27 Burada tavsiyeler verilmiş zaten eğer geçmeyen ve ensenizden başınıza kadar olan bir ağrıysa tansiyonunuzu takip edin tansiyon yükselmesi yapabiliyor hamilelikte öyle birşeyse doktora başvurmanız gerekir hem sizin hem bebeğinizin sağlığı için
Denizzzzzyldz İlk 4 ay öldüm. Birde bende migren var ya ilaç içicem ya da kusarak rahatlayacağım. Mahvoldum o dönem. Mecbur dayanamayınca parol atıyordum. Kafamı soğuk suyun altında yıkıyordum. Kafamı sıkıca bağlıyordum ama boşşş😞