Tweetyy 3.kat , mutfak boydan ,salon boydan yarıya kadar cam korkuluk var ,çocuk odası yatak odası normal pencere sürgülü .Kilitleri düşündüm de mersindeyiz yazın pencere açmamak eziyet klima açıyoruz tek odada olunca hep sıkılıyor .Bu fileleri gördüm balkonuna taktıran komşum vardı da pencereye taktıran hiç görmedim kendimiz takıyoruz sanırım ne kadar güvenli olur bilemedim