Betul-08 Kızlar nasıl gidiyor alışma süreci edipte oldunuz mu benim bebeğim 41 günlük yeni yeni alışmaya başladık ilk günler benim için çok zordu şimdi bebeğime tek bakmaya başladım ben gibi tek bakan var mı
Minnommmm Betul-08 dogumdan beri eshim ben bakiyoruz.2ay sonra alismaya basladim duzen oturdu.ilk baslarda cok zordu agliyordum her disari cikib eve gelince o kadar cok zor geliyordu her sey