Evina Selam Anneler ; Anne Adayları 17/01/2022 de normal doğum yaptım hafiflese de hala tamamen geçmeyen kuyruk sokumu ve kalçaya doğru alanlarda ağrı var, sizlerde durum nasıldı?? Öneri, fikir ve yorumlarınızı merak ediyorum
_ipekk18 Evina Bende ocağın 8 de doğum yaptım benimde sırt ortasında ağrı var sırt üstü yatınca acıyor karın kası ayrılmasından kaynakliymis göbeğim kaldı Diastasis recti diye geçiyor
Eylul05 Evina geçmesi lazımdı tekrar bi doktora görün derim ben… Benimde uzun sürdü ağrılarımın geçmesi ama tam ne zaman geçti hatırlamıyorum
Atlasege2021 Ben onu bikac ay çektim oturamiyordum korktum başka bisey var diye hatta.kendi kendine geçti uzun zaman sonra.ve bu arada demir kan eksikliğinden olur demişti doktor takviye aldıktan sonra o da ii geldi
Evina Atlasege2021 evet oturup kalkarken farkediliyor acı , hele bebek kollarımdaysa..ağrılarınız ne kadar sürede geçti? hangi takfiyeleri kullandınız?
Evina _ipekk18 offff:( geçmiş olsun hafif egzersiz başlangıçları ve kararlılıkla gidiyor kilo da göbek de merak etmeyin
_ipekk18 Evina mekik vs olmuyormuş bu diastasis recti de normalde yapıyordum mekik falna daha çok karın kasını ayriyormus onun kendine özel hareketleri varmış ona başladım yanlış yapıyormuşum postta biri söylemişti sağolsun 🤲🌸 öyle öğrendim
_ipekk18 Evina bende YouTubeden baktım diastasis recti egzersiz Didem fitness ayrık karın kası rehabilitasyonu diye yaz çıkar canm bır kaç hareket var adını bilmiyorum yanlış yönlendirmek istemem YouTubeden bak ada garanti 🌸😊👏