yaseminoztrk gizem19_ kızım 18 aylık bizde hiç iz olmadı doktora sordum olabilir her çocuk farklıdır işe yaramıştır yine de demişti
Teemo07 gizem19_ şuan çok yeni. 10. Aya kadar bir kaç kez kabarıp kızarıp iltihap akabilir, daha sonrasında yavas yavas belirginleşmeue baslıyor. Suan 17 aylık bebegim. Tam olarak 2 aydır net bir şekilde var kolunda izi.
salakmisincemilee gizem19_ 6aydan bu yana mercimek gibi kabarık kırmızı bi nokta var şişkinlik iltihap falan olmadı şu an 8 aylık hala aynı
Nedenneden gizem19_ 2.ayda yaptırdık 4. Ayda başladı kabuk tutmaya geç çıkıyor etkisi daha erken kızarıp şişip sulanıyor falan 6 aylığız ufak kırmızılık var hala ama bende şüphelenmiştim tutmadı diye 2 2.5 ay sonra başladı kızarmaya endişelenmeyin
Minikprensesinannesi892 yaseminoztrk ben 36 yasindayim bende de iz yok 🤣 bazen oyle olabiliyormus endiseye gerek yokmus
gizem19_ Teemo07 bir iltihaplanma felan da olmadı hiç belirti olmayınca acaba sorun mu oldu diye düşündüm 😞
Teemo07 gizem19_ olmayadabilirmiş. Bizim 4 5 aylıkken falan kızarmıştı. Bir de 9. Ay civarlarında kızarmıştı. Zaten aylık kontrollere gidiyorsunuz ya doktora sorarsınız. Ama suan için çok normal. Yani daha yeni yeni iz çıkıyor. 17 aylık bebegim.
yaseminoztrk Minikprensesinannesi892 sen deyince baktım bende varmış mesela jsjahahhaha ya bir ara iz kalmadıysa tutmadı söylemleri geziyordu da burda doktor teste göndermiş birdaha yaptırtmış falan her doktor farklı birşey diyor insanın kafası karışıyor
Minikprensesinannesi892 yaseminoztrk Allah korusun ya niye tutmasın tutmuştur inşallah 🙏🏻 Valla doktorlar insanın kafasını oyle bir karistiriyor ki haklisin o konuda. Bizim su an ek gidaya baslama zamanimiz kimisi asla blender yapmayin diyor kendi doktorumuz da 7. 8. Ayda puturluye gecilir simdi blender yap mutlaka dedi ne yapacagimi sasirdim mesela 🙈
yaseminoztrk Minikprensesinannesi892 yeni geçiliyotsa bende püreden yanayım bunca zaman anne sütü yada mama ile sıvı beslenmeye alışan bir çocuğun bağırsaklarını direkt katıya çevirmek zor olur diye düşünüyorum. Tabi zamanı iyi ayarlamak lazım yoksa bu seferde katıyı yutamıyorlar benim kızım 18 aylık ben panikledim eline birşey vermedim hiç alışana kadar çok zorlandım hala meyve kabuklarını çok yiyemiyor mesela 🤷 Gerçi fikrimi sormadın ama kusura bakma 😂
Minikprensesinannesi892 yaseminoztrk yok canim ne kusuru aksine sevindim fikrini paylasmana cunku ben de kararsiz kaldim ne yapacagimi sasirdim tecrübeli bir annenin fikirlerini soylemesi bulunmaz nimet benim icin 🥰 o yüzden cok teşekkür ederim valla iyi ki söyledin ❤️
Poyrazin_annesii Bizim aşıdan 2 ay sonra iz cıktı sonra ıltıhap gıbı bısey aktı ıcınden. Doktor ıyı aşı tutmuş demıştı. Bnde mıkrop kaptı sanmıştm ama normalmş