Arkadaşlar arabamız var ama yatırımlık duruyor şuan seneye satacağız Allah kısmet ederse. Eşim o yüzden arabayı bana pek vermek istemiyor. Pratik yapmam gerek. Eşimde 5 ay burda değil e çocuklarla bir yere gidemiyoruz zor oluyor. Sana seneye yaza araba alacağım inşallah diyor. Ama bende kullanmak istiyorum sizce ısrar edip eşim geldiğinde araba pratiği yapmalı mıyım? Yoksa biraz daha bekleyeyim mi çocuklar 2 yaşına girecek. Tek başıma kullanabilir miyim onlarla. Fikrinizi bekliyorum