buselidunya teşekkür ederim :))
sherlock Bosch kullanıyorum cnm herşeyim Bosch memnunum çok
Aloneeee benim de beyaz eşyalar bosch ama çok zam gelmiş elim bi gitmedi :/
sherlock ya bende ankastremi bir sene felan oldu alalı o zmn bu kdr pahalı değildi tabi 😔
sherlock evimde Beko ankastre set kullanıyorum aşırı memnunum ben
sherlock Böyle
sherlock yaa teşekkür ederiiim 🥰