Afedersiniz tuvalete girmemle çıkmam bir oldu yani 20 dk da ben ne yapabilirim yapamıyorum hiçbirşey şuan annemlerdeyim evde napıcam ben bi soğan doğrayana kadar uyanıyor gerçekten napıcamı bilmiyorum artık ya herşeyi reddediyo hiç bir şeyle mutlu değil mama sandalyesine oturmaz ana kucağına oturmaz ne istiyor ben anlamıyorum ya ben nerde yanlış yaptımda böyle oldu sabaha kadar emmek ister gündüz sürekli huysuz uyumadığı için gerçekten 2 yaşa kadar emzirmeyi kaldıramıcam heralde ben ya kesince düzelcekse kesicem bu gidişle memeyi yaşından sonra