Zebe Benisahtesevme2 ben olsam o kıyafetin altına gümüş renk bir şey bakardım :) fuşya çok fazla gösteriş bana göre :)
sadeturkvatandasi Benisahtesevme2 tonları tutmazsa kötü bi görüntü olur bide boyunuz kısaysa bilekten ayakkabılar dahada kısa gösteriyor ama tonlar tutuyorsa giyin ben beğendim ya da şeffaf bantlı üzeri taşlı ayakkabılar var onlarada bakabilirsiniz elbise iddialı ayakkabıda gösterişsiz ama şık olur.
Benisahtesevme2 sadeturkvatandasi var mı lınk gönderebilecek olduğunuz 🙈evet bende ona takıldım tonlar Farklı olursa ve çok pembe pembe okursa kotu olur ama şeffaf gayet ıdeal dıkıs😍
35izmir Benisahtesevme2 balla aşşagıda bir arkadaş daha yazmış tonlar tutuyorsa bnce olur Bn beğendim 👍👍
Benisahtesevme2 35izmir evet bende aslında begendım bır bütün durur ama Farklı tonlar çıkarsa fusya zehırlenemsıne kadar gider olay😀😀
Minkpndam Elbise çok güzel ayakkabı olmaz tona ton daha iyi veya gümüşle patlat çok güzel gümüş taşlı tuşlu ayakkabılar var onlardan al ben geçen düğünde şeffaf taşlı giyindim