Selamun aleyküm kardeşler. 5 günlük bebeğim var. Emzirmede memeyi bir elimle tutup ağzına kavratmaya çalışıyorum kahve bölümü tamamını alamıyor. Emiyor elhamdulillah ama emerken canım acıyor tam kavrayamadığı için olduğunu düşünüyorum. Nasıl kavratabilirim tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Bi de yeni olduğu için mi göğsüm bu kadar hassas acıyor