Seda1328 5 yaşında yeğenim de aynı durumda, abim ve yengem öğretmen ve öğretmenlerin genel özelliklerinden biri de yüksek sesle konuşmaları, sanırım oda kendini duyurabilmek için daha yüksek sesle anlatıyor.. Sizde evde yüksek sesle falan konuşuyorsaniz belki onda ondan öyle yapıyordur🤷♀️