Selam anneler malum bu aralar heryerde karşımıza bu otizm ile ilgili şeyler çıkıyor
insan ister istemez düşünüyor karşılaştırmaya başlıyor bi de konu bebişlerimiz olunca iki katı paranoyak oluyoruz benim oğlum şuan 11 aylık birşey sorunca nerde diye onu eline alır oraya bakar gösterir ama işaret parmağıyla göstermiyor göz teması kurar sürekli bana bakar ismine cevap verir dönüp bakar bizimle oynar sokakta gezmeye bayılır dışarda hiç sesi çıkmaz araba ve toplarıyla oynamayı çok sever arabayı normal şekilde sürer ama tekerleklerini de döndürüp oynar ama sürekli değil başka bebeklerle çok ilgilenmez durur yanlarında ama çok heyecanlanmaz çamaşır makinesi çalışıyorsa görünce oturur izler ama sürekli değil ses çıkıp dönünce ilgisini çekiyorda olabilir lambalara bakar kapalı yada açıkken fark etmez lamba nerde diyince hemen bakar kapıları pencereleri açıp kapatır oynar sizce normal mi bunları yaşayanlar var mı insan düşünmekten deli oluyor