Benim iki tane çocuğum var biri iki yaşında biride 11 aylık ikisinde uyku arkadaşı var hatta onlar olmasa uyumazlar bile kızım bı bebeği varbez bebek gbi oglumunda Küçük bir peluş penguveni var o olmazsa uyumaz 😂😂bence iyi bisy diye düşünüyorum bu uyumu arkadai sizler nasıl düşünüyorsunuz hanımlar?