Turunckafam istanbuldaysaniz bence en iyi çocuk alerji bölümü bezmialem doktorlarin hepsi profösör ama önce Çocuk doktorunun kayıt açması lazım alerji bölümü için. Yani bize kayıt açılmadan önce bir sürü tahlil,dermitoloji,röntgen bölümü vs hepsinden sonuç istedi o şekilde açtı kanuni açmıştı kayıtı çünkü bir neden bulamadılar alerji olabileceğini soylediler biz o şekilde gittik.