Nurcan_3480 ben hep reflü yatağına yatırdım, az az emzirdim, karnıncok tıka basa emmedi çünkü hemen çıkardığı iÇin, devamlı da gazını çıkardım her emme sonrası. İu an 6 aylık, katı gıdaya geçince reflü azalır geçer dedi doktor, eskisi gibi çıkarmıyor artık.