Arkadaşlar hayatımda hiç renkli lens kullanmadım ama çok doğal mavi hareli lensler aşırı hoşuma gidiyor hiç solüsyonum vırtım zırtım da yok almışken 6 aylık 1 yıllık ful set ve batma akma kokma yapmıycak gözde çok hissettirmeyecek ve herşeyden önce güvenilir bi yerden önerilerinizi bekliyorum 🫶birde internetten mi getirteyim diyorum ama sizce optik denmi almak daha iyi olur fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum 🥹 👁