MyDarlingSon Bende ilk başta karşıydım ama kızım iştah sıfır, şuan 16 aylık ve kan değerleri çok düşük ki daha önce 2 sise bitirmiştim. Şuan doktor ferrozic verdi ve dişleri boya oluyor. Çürüyecek diye ödüm kopuyor. Ama doktor beyin gelişimi şuan önemli diş önemli değil dedi