21 gunluk kızım var memeyi tutturmaya çalısıyorum emmediği için sütümü sağarak veriyorum bu aralar bazen de silikon uçla emziriyorum üstüne takvıye mama ya da sut verıyorum stok durumuna göre. Beslenme sekli bir bana mı düzensiz geliyor yoksa tüm yenidoğanlar böyle mi, sizler nasıl ilerliyosunuz sevgili anneler 🌺