yamukemzik Merhaba arkadaşlar. Anlamadığım bir konu var. Şimdi benim oğlum şuan 92 günlük. Bana göre biz 3. Ayı bitirip 4. aya girdik. Programa göreyse 3 ay 2 günlük olarak yazıyor. Yani ben şimdi çocuğum için kaç aylık diye sorduklarında ne demeliyim?
Mommy_ yamukemzik Söyle düşünün bebeğinizin doğumundan 365 gün geçince nasıl ki 1 yaşında diyeceksiniz 2 yaş demezsiniz diye düşünüyorum 🙈. Ay geçince de doldurduğu ayı söylemelisiniz. Bebeğiniz 3 aylık sağlıkla büyüsün 🌸
Zlm yamukemzik 3 ayli msiye eksiniz 3. Ayini bitirmiş 4. Ayından 2 gün yaşamış ama doldurduğu ay soylenir o yüzden 3 aylık