Masall_moms01 Merhabalar e bebekte bestiron damlayı kullanan anneler varmı acaba bebeğim 4 buçuk aylık sağlık ocağının verdiği damlayı kullanmak istemiyorum çok ağlıyor acil bu ürün halkında yorumlarmısınız
Gryffindor Masall_moms01 Bestiron kullanıyorum ama e bebekte olduğunu bilmiyordum. Ben eczaneden alıyorum aynısıdır heralde. Çok severek içiyor oğlum. Ayrıca içinde c vitamini olduğu için demir emilimi daha hızlı oluyor
Aysima1 Masall_moms01 canım ben 7 aylık olana kadar kullandım kan değerleri çok düşük çıktı 7. Ayda sonra ocean şuruba geçtik mecburen ben tavsiye etmiyorum bir de oğlum dönmüyordu oturmuyordu kan değerleri düşük diye mi bilmiyorum ama ilacı değiştirdiğim hafta döndü oturdu bence bebekleri sakinleştiriyor yan etki olarak
Ogretmen_anneeee Masall_moms01 bestiron kullanıyorum bebeğim de huzursuzluk yapmadı içeriği de temiz canım
livanurvealpinannesi61 Masall_moms01 ben kızıma kullandım değeri iyi çıktı her bebekte etkisi farklıdır +2 demir içeren damla alın onlar daha etkili.
Masall_moms01 Gryffindor bi bayanda iyi yorum yapmamış alt yorumda 😢Kararsız kaldım ama severek içmesini istiyorum bende
Masall_moms01 Aysima1 aynısıdır evet,ocean da çok duydum ama benim kafamı karıştıan bi eczacı bu damlalardan için 4 10 yaş grunu için dedi anlayamadım
Masall_moms01 Aysima1 ve benim kızımda dönmüyor kafasını falan kaldırıyor hareketli gayet ama dönmesi vs yok
Gryffindor Masall_moms01 Şimdi gördüm o yorumu ama hareketlerin onunla ilgisi olduğunu sanmıyorum. Her bebek farklı Çünkü benim bebeğim mesela 10 aylık yürüdü.
Aysima1 Masall_moms01 bizim kansızlığımız çok yüksek çıktığı için ocean kullanıyoruz zaten ama biz şurup kullanıyoruz bebekler için damlası var diye biliyorum
Gryffindor Masall_moms01 İlk kullandığım siyahtı sonra aldığım kahverengiydi. Hatta şüphe ettim acaba bozuk mu diye. Kutunun üstüne yazmışlar zeytinyağı hasadından dolayı renk değişikliği normaldir diye sağolsunlar😃 içinde zeytinyağı da var. Doktora gidiyorsan bir de ona sor istersen. Ben doktor tavsiyesi ile başlamıştım