Ikicocukanasiyioldum
Iyi geceler herkese. 11 aylık kızım var, bugün burunda hırıltı be ara ara öksürük şikayeti ile doktora götürdüm. Boğazında hafif kızarıklık olduğunu söyledi ancak ilaç bile yazmadı. Evde doğal olarak ne yapabilirim kızgınlığın geçmesi için acaba?