Benim hamileyken hiç çatlağım olmadı cünkü her gün kremlerle nemlendirdim ama doğumdan sonra krem hiç sürmedim karın birden küçülüp kilo verince 1-2 ay sonra minik 2 tane çatlak oldu. Dikkatli olmak lazım doğumdan sonra da en az 3 ay nemlendirin vücudunuzu