İlk dozunda ateş yaptı 7 aylıktı iki gün sürdü ateş ztn aşı olur olmaz doktorumuz calpol verin 3 defa demişti 6 saat arayla.ikinci dozu 9 aylıkken olduk yine ateş yaptı ve üstüne bacakta baya kızarık ve şişme oldu neredeyse ceviz büyüklüğünde içinde olustu şişlik ama 1hafta sonra indi şişlik dr sorduk kendiliğinden geçer sorun yok demişti