Derindeniz1 Merhaba anneler , kızım 2 aylık pazartesi verem aşısı olacak. Rota aşısını da yaptırmak istiyorum hemşire aynı gün yaparız dedi . Verem ve rota aşılarını aynı gün yaptıran var mı acaba ?
Gokyuzumm Derindeniz1 yapılıyor hiçbir sorun olmaz verem aşısı dahil o gün 3 aşı artı rota aşısı da yapıldı bize 2.ayda 👍🏻
NoThing2Lose Derindeniz1 acele etmeyin 4 asi birden ağır gelebilir 3. Ayda aşı yok rota virüs asinisini tek başına yaptırın yazık yavrucağa doktorumda onermedi ağır gelir diye
[silindi] Derindeniz1 4 aşı ağır gelebilir . Rotayı 3.ayda yaptırın . Benim doktorum kabul etmemişti ki rota asısı yapmak için 1 önceki aşının üzerinden 1 ay geçmesi gerekiyo dedi . Zaten her ay 1 aşısı var 1 yasına kadar .
Hkubraaa Derindeniz1 Derindeniz1 acelesi yoktu romanın.3. Ayda yaptırın bence menenjitten 1 er hafta arayla.4 asi ile çocuk mücadele edecek. Ne kadar ağızdan da olsa asi sonuçta. İshal yapabiliyo rota asisi.bi de o la uğraşmasın yazik.dugerleri de ateş hassasiyet yapabiliyo
Gokyuzumm Derindeniz1 yok çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadık biz ateş vs.olmadi bebeklerin bünyesine göre degisiklik oluyormuş tabi bizlerde nasılsa onlarda da öyle ,😇👍🏻
iremaydinli Ben ikinci aydaki aşılarıyla beraber yaptırdım rota aşısını. 4.aydayiz yine aynı şekilde yaptırdım. Çok şükür bı sorun yaşamadım. Ayrı ayrı yaptırdığınizda ayrı serüven ayrı ayrı sıkıntı yaşıyorsunuz en azından hepsi birden olduğunda bı kez çocuk huysuzlaniyor