Kızım 17 aylık. İlk dişleri çıkar çıkmaz önce sarardı sonra siyah oldu. bir dişi bir yaşında siyahlaştı. Üç çeşit diş fırçası aldık biri diş kaşıyıcı parmağa sokulandan, diğeri yumuşak fırçalı , diğeri sert fırçalı hatta şarjlı bile var 😓 ilk zamanlar bizi görüp fırçalamaya çalışıyordu ağzına sokuyordu şimdi kesinlikle ağzına hiç bir şey sokmuyor.
15 aylıkken doktora gittik çürük mü acaba diye doktor da çürük degil onlar leke hatta iyi bişe çürümeyi önlüyor siz fırçalayın çıkar hatta buradaki temizleme fırçası ile 5 dk yapsam çıkar dedi bizde yapalım dedik ama sesten öyle korktu ki yapmak mümkün olmadı.
Şimdi 17 aylık ağzına diş fırçası kesinlikle sokmuyor oyun da yapsam sadece ağzına alıp gezdiriyor faydası olmuyor. Bende tül mendil ile temizliyim diyorum ona öyle bir ağlıyor ki kesiyorum sanarlar 😓 napcam cok sıkıldım bu durumdan ya çözüm de bulamıyorum bi tek ben zorlanıyorum galiba bu diş konusunda 😥 sinirlenip hayır n yapayım bırakıyım öyle kalsın diyorum sonra yine olmaz ağzında bakteri kalır deyip yapıyorum
Sizden bu durumu yaşamış kişilerden öneri bekliyorum