Eliiif1 Normal doğum yaptım 1 ay oldu hala gobegimde siyahlık var bi bende mi böyle acaba sizde de böyle mi ne zaman geçer bu siyahlik
Piiiiiinaar Eliiif1 canım benimde çok yoğundu. Sonra göbeğimdeki kılları aldirmaya karar verdim. Hem kıllar hem siyahlik kendimi kötü hissetmeme neden oluyordu. Sonra tesadüfen bir baktım siyahlık azalfi:D birde kesele canım bol bol
baharismus Eliiif1 Göbek deliğinizdeyse kulak çubuğuna bebe yağı sürün silin çıktığını göreceksiniz. Ben doğumdan sonra iki kere yaptım çıktı şuan siyahlık yok