Uyuz bulaştı ve atlattığımizi sanıyordum. 6 aylık bebeğim var ve evi tam 3 kere ilaclattik kızım da bizde ilaclar sürdük yapma ilaçlar bizde bisey yok ama kızım kızarıyor her yeri artık aklımı oynatmak üzereyim ben daha ne yapayım gitmedigim hastane kalmadı. Bilgisi olan biri yardım etsin kızlar 🥲