Gece yatmadan emzirmistim ama tek göğsümü emdi sonra ağlama krizine girdi ve iki göğsümü de almadı oyun yapar gibi tutamadı bi türlü. Ama tamamen istemediğinden tutmadı normwlde gayet güzel tutuyor. 110ml mama yaptim hepsini icti. Bu durumda sütüm mu yetmiyor acaba yada sut kalitesi diye bir şey mi var az mı geliyor