Fifaz12- Eliiif1 5 aydan sonra kullanırsanız daha iyi olur henüz daha kendini kurtarabilecek durumda değil bebeğiniz yüzü gözü kapandır Allah korusun
Denizvepasa Eliiif1 pazar günü 7 aylık olacak. Budi olan uyku arkadaşımız var yeni yeni yatakta onunla oynayarak uyuyor. Gürültüsünü başlarda kullaniyordum ama pili cok çabuk bitiriyordu şimdi sadece ayicik olarak kullaniyor o da bazen.
iremnr Eliiif1 ben müslin bir uyku arkadaşı aldım burnu gelse bile nefes alan kumaş çok ince 3.5 aylıkken verdim. Sütümü damlattım üzerine hemen kabul ettim