Piiiiiinaar Kızlar bir hafta önce verem aşısı olduk. İlk iki gün kızarıklık vardı aşı yerinde şuan hiç bir iz yok. Acaba aşı tutmadı mi. Bildiğim kadaria kabarıklık kızarıklık olunca aşı tutmuş oluyor. Daha sonra mı acaba cikcak bu bahsettiğim izler
Gryffindor Piiiiiinaar Bir yaşına girecek nokta kadar bir iz var sadece. Kaç kez sordum doktora olur öyle sorun yok dedi. Hiç kızarmadı kabarmadı kabuklanmadı. Ama sizin henüz erken tabi belki olur
bebislimom Piiiiiinaar benim bebeğimde 4 aylık ilk yapildiginda hiç iz yoktu şuan yeni çıktı izi nromal herhalde ama benim aklıma gelmemişti valla neden çıkmadı demek çıkınca şaşırdım 😂
Mercan35 Bizim de şuan birebir aynı hiç bir şey yok biz yara iltihap bekliyorduk dün doktora sorduk illa olacak diye bir şey yok rahat olun dedi