beroo34 Ben Arçelik kullanıyorum ama hiç memnun değilim bence en iyisi boch marka Şu an kullandığım lekeleri çıkarmıyor
Enda1204 beroo34 ayy bende Arçelik kullanıyorum 3 senede nefret ettim hiç mi güzel yıkamaz her leke kalıyor 🤦