Sevgi_veysi merhaba , hiç sıkıntı olmuyor merak etmeyin. Kalkarken ve inerken emzirin basınçtan dolayı. Pusetle birlikte uçak içine kadar gidebilirsiniz. Bebekli olduğunuz için cam kenarında oturacaksin biletinizi ona göre düzenliyorlar. Check in yaparken görevliye uçakta boşluk varsa yaninizin boş kalmasını rica edin yardımcı oluyorlar ☺️ bebek arabanız ile de kapıya kadar gidebilirsiniz, aynı şekilde inerken de kapıdan alıyorsunuz.