Emn33 merhaba,
bununla ilgili post açmıştım geçen gün. Doktorumuz aynı dediğiniz gibi yapmamızı istedi.
Ama bizim kilomuz az diye. Mama fark etmez dedi. Bebelac vardı elimizde.
1,5 yemek kaşığı pirinç ununa 100ml su. Soğuduktan sonra 2,5 ölçekde mama ekleyin dedi. Tadını beğenmzese pekmez/keçiboynuzu özü ekleyin dedi.