Merhaba kızım sekiz buçuk aylık daha 2 hafta once kulak ve boğaz enfeksiyonu geçirdik antibiyotik kullanmıstık dün ateşlendi ve acile gittik hemen kan testi istediler kanda yuksek enfeksiyon çıktı ve yatışı istendi sürekli bi döngü içindeyiz her ay mutlaka bi antibiyotik kullanıyoruz 2,5 yaşında Oğlum var kreşe gidiyor o eve getiriyor hastalığı kızım doyğdugundan beri sürekli hasta bu durumu yaşayan var mı önerilerinizi alabilir miyim