3 aylıkken bebeğimin sol kalçasında gelişim geriliği tespit edildi. 3 buçuk aydır ortezler bandajlar kullanıyoruz. Kalçası yerine oturmuş fakat kalçadaki çekirdek sağ kalçasına göre sol kalçası geç gelişiyomuş başka bi abduksiyon ortezi kullanmaya başladık nasıl bi süreç bizi bekliyo bilgisi olanlar sohbet edelim