2maviboncuk 29 temmuzda başvuru yaptım şimdi baktım kabul edilmiştir diyor 🥲 ama PTT ye yatmamış ne zaman yatar belli bir tarih mi var yoksa kabul edildikten belli bi süre sonra mi yatıyor beni aydınlatın 😊
gulcanemin 2maviboncuk canım ayin29 da yatacak bende başvuru yaptım daha bişey Yok sizin kaç günde belli oldu ve e devlleten mi baktınız kabul edilmiş diye
Merveeemeeliss 2maviboncuk bende 30 temmuzda yaptım kabul edildi diyor bekliyorum belki 29nda yatar diyorlar
Kalpsizim33 2maviboncuk hayırlı olsun bende 19 Ağustos yapmıştım kabul edilmiş benim de bende beklemedeyim 🤲
2maviboncuk gulcanemin Evet canım 29temmuzda başvuru yapmışım her sabah kontrol ediyordum bugün vakıf tarafından kabul edilmiştir yazıyor detaylara baktım yatacak miktar ve tarih gözükmüyor PTT ye yapılan kurum ödemeleri diye arattım yatmamış buraya sorayım dedim
2maviboncuk Berrin1709 Canım e devletten sosyal yardım başvurusu diye aratıp başvuru yapıyorsun 20 25gğnde belli oluyor ben geçen sene başvurmuştum kabul edilmedi bu sene burda gördüm bi daha başvuru yaptım kabul edildi bakalım parada yatacak mi
Yaprak321 2maviboncuk evet çünkü geçen ay 29 unda yattı bana bendede kabul edildi ama baya bir süre para yatmadı yotubede bir sosyla yardım kanalı var orda söylediler öyle de oldu
2maviboncuk Merveeemeeliss İnşallah ya çok ihtiyacım var gerçekten hiç umudum yoktu ama kabul edilince çok sevindim valla
Sima_gul1 Merveeemeeliss yattım canım para peki bende başvurdum ama hayla süreç devam ediyor diyor acaba cikarmi yattiysa nekdr yattı birde 🙄
Merveeemeeliss 2maviboncuk bende çıkmaz zaten diyip başvurmuştum kabul edilince mıtlu oldum inşallah bütün ihtiyaç sahiplerine çıkar az bi mebla ama genede olsun
Kalpsizim33 gulcanemin inşallah canım ben bir de engelli ödemesi alacağım inşallah onu 4 yıldır alıyorum aslında bu da kabul edilmiş çok şükür ama 7-8 kez başvuru yapmıştım red ediliyordu bu kez başardım darısı tüm isteyen herkeze
gulcanemin Kalpsizim33 Amin inşallah sağlıkla paranızı harcarsınız inşallah ihtiyacım var benim bakalım çıkar mi
gulcanemin Yaprak321 siz hiç 144 aradınız mi süreç devam ederken çünkü ben arıyorum başvurunuz görünmüyor dio
2maviboncuk Yaprak321 Ay inşallah ya 29una da az kaldı oğlum okula başlayacak ihtiyaçlarını alırım çok iyi olucak
MinnakAsel 2maviboncuk hayırlısı olsun para yattıktan sonra miktarı dusucek e devlete 29 da yaticak geven ayda 29 da aldık
Yaprak321 gulcanemin süreç devam ediyorsa daha onaylanmamış tır başvuru kabul edildi yazarsa onaylanmıştır demek oluyo