Yaren farklı çorbalar yapabilirsiniz.. yoğurt , sebze, meyve, yumurta.. eline et parçaları verin tadını alsın.. zamanla aşılıyorlar. Benim oğlum kıymayı tek başına yemiyor mesela yoğurt eşliğinde yediriyorum.. pankek yaptım kaç kez pek yemiyor ama tadını alsın diye de vazgeçmiyorum. Kahvaltısına bazen ceviz keçiboynuzu özü ekliyorum, bazen avokado ve labne yediriyorum.. hiçbirini yemezse kaşık maması bulunduruyorum evde bazen onu veriyorum. Ek gıda döneminde bebeği zorlamak yanlıştır ama sık sık teklif etmek vazgeçmemek doğrudur. Kolay gelsin 😊