Zaman geçmiş ama yazmak istedim. İcirmeyin. Az önce 2 aylık bebeğime çay verildi. Odaya girdiğimde ağzından kaşığı boş çıkartıyordu kayinvalide. Verme dedim bişey olmaz dedi. Verme diyen ben sağlikciyim. 2 aylık bebek, çay ve kansızlık. Diyecek sözüm yok.