Mylifemm RaYaOm 1 yıl süresi var bir yıl içinde çekmezsen geri alıyorlar müsait zamanında ptt den gidip alabilirsin bende yatmasını bekliyorum bakalım nasip
basaksahinx RaYaOm e devletten şahıs bilgileri ödeme ekranından ibanınızı kaydedin. 5 iş günü içerisinde ibana yatıyor uğraşmayın 😂
Seymapala RaYaOm 1 sene var çekme süresi benimki geçen ay yatmış 2023 temmuza kadar çekebilirim orda son tarihte yazıyor zaten
RaYaOm Alıp geldim kızlar burda hiç parasını yatirmayan var yatirildigini bilip alamayan var ondan korktum aldım hemen