Berra0804 aman allahım bu 4. Ay atağı beni benden aldı. ıkı gun oldu normal davranıyor. öncesinde ne kucak, ne yatak, ne ana kucağı, ne oyuncaklar. 6 saat oda oda tepemde uyutmaya calıştığımı bılıyorum, aralıksız 4 saatte kucağımda ağladığını. Evin içinde koştum ay boyunca uyutmak için. Bana mısın demedi. Rabbım duydu sesımı ıkı gundur bebek gibi davranıyor çok yıprandım üstümden dozer geçti resmen. Sinirlerimin kayışı koptu duvarları ısıracaktım hıcbır şeyle tatmın edemedım ve de hep kulağımda sesle ağlayan bır bebek. Artık duşta bıle onun ağlama seslerini duyuyorum. Hem üzüldüm çare bulamadığıma bı derdımı var dıye, hep sınırlendım susturamadığıma hem kucağımda taşımaktan 7.750 kiloyu bıleklerımde kemikler çıktı. Şimdide uyurken ağlamalar var ara ara. Bizimki çok uzun sürdü şimdide 5. Ay atağı başlıcak. İnanılmaz yorgun ve bitkinim Allah sabır versın bu kadarına şükür keşke benimkide yanıma alınca sakinleşseydi🤯🤯