Oğlum 7.5 aylık. 6 aylıkken 3 gün kuralı ile yiyecekleri denemeye başladım. İlk sebzelerle başladım anca dilinin ucu ile baktı asla yemedi tükürdü,ağladı. Sonra meyvelere geçtim onlara bayıldı, çok güzel yedi. Şuan hiç kg alamıyor son 2 aydır 100 gr anca aldı. 3030 gr doğdu şuan 8400. Ek gıda reddi var resmen sadece meyve yiyor hep memede napcam şaşırdım. Muhallebi, yumurta, çorba herşeyi denedik sadece çok çok az tarhana çorbası yiyor ama toplasan 7-8 kaşık
Siz neler yaptınız başınıza böyle bişey geldi mi