Arkadaşlar oğlum 7.5 aylık. Son 1-2 aydır uykusunda önce iç çekmeye başlıyor, sonra ağlıyor bu sırada asla uyanmıyor. Kucaklayıp gezdirirken falan anca uyanıyor hiç bişey yokmuş gibi gözü yaşlı gülümsemeye başlıyor. Doktor bu aylarda gece terörü olmaz falan diyor ama çok sık oluyor. Sadece gece uykusunda değil bazen gündüz uykularında da oluyor. Hatta bazen günde 2-3 kez oluyor başına gelen var mı? Geçti mi çözüm olarak ne buldunuz?