Ars0807 ya benim oğlumda 12 aylık hiç emeklemedi sürünmedi bile. Otururken kalkamıyor bi yerden tutunup kalkmıyor sadece elimizi istiyor kalkmak için. Bide oğlum dizlerinin üstünde de durmuyor durmak istemiyor. Ya uzun oturuş yapıyor ya da bizim desteğimizle kalkıp koltuklarda sıralıyor bağımsız olarak on adım falan atıyor ayakta uzun süre duruyor ama ne yatarken oturmaya kendi başına geçebiliyor ne de otururken ayağa kendi başına kalkabiliyor. Sizde de aynı durumlar yaşanıyor mu ? Ck testimiz 38 çıktı normal dedi doktor. Sizce tembellikmi yapıyorlar doktorunuz ne diyor ? Ben çok üzülüyorum