Bebeğim kolik bir bebekti. 9 aylık oldu . Şu son 4 gündür çok gaz sancısı çekiyor. Geceleri bağırarak qgliyor doktora götürdüm. Rontgende gaz cikti lavman yapıldı rahatladı. O gece iyi uyudu fakat dün gece yeniden bağırarak agladi hemde defalarca gaz çıkarmasına rağmen. Gaz icin ne yapabilirim fikir verirmisiniz. ( maflor kullanıyorum suan toz olandan )