Miniminii benim ağrılarımın geçmesi çok uzun sürmüştü. Doğumdan 50 gün sonra kontrole gitmiştim bir sıkıntı yok her türlü sporu yapabilirsin demişti ama ben 2,5 aya kadar yapamadım psikolojik olarak toparlayamamıştım kendimi . Eşim yapıyordu her işimi sağ olsun