RaYaOm benim de bebeğim yeni doğduğunda vardı göz doktoruna götürdük siz dokunmayın kendiliğinden çıkar demişti . Eğer gözde kızarıklık olursa yine siz dokunmayın bize getirin demişti. Gözünde bir katman varmış zaten o yüzden rahatsız olmazmış bebekler