Kbralivaa Selam anneler bebegimmm yaklaşık 1 aylık oldu emziriyorum mama da verme durumunda kaldım çünkü uyumuyor karnının ac olduğunu düşünerek verdik masayı gayette içiyor gündüz aramıyor ama akşam uyku saati gelince 8-9 gibi muhtemelen bendede Süt kalmıyor ve mama veriyorum. Benim gibi yapanlar sonuçlar nasıl oluyor kilo artışı vs?
RaYaOm Kbralivaa canım Bende senin gibiyim 37 günlük günde bir veya iki kez veriyorum genelde benimde o saatler azaliyo bide sabaha karşı bazen veriyorum bizde kilo artışı çok yok bir ayda bir kilo alamadık
Omerberat Kbralivaa merhaba kızım 36 günlük ama 2750 digunca Dr tavsiyesi ile mama başladık süt de çok yok ama yine veriyorum,mamayı da 3-4 kere veriyorum.kilo alımı iyiyse Dr sorun öyle verin mama bence.bebekler herşeye ağlar çünkü,benim üçüncü tecrübe 😁🤭
Kbralivaa RaYaOm tesekkurler😊sağlığı yerindeyse doyuyorsa kilo artisida olacaktır insallah ilerleyen zamanlarda. Sağlıkla büyütün bebişi🧡
Kbralivaa Omerberat Süt az geldiği saatlerde resmen savaş var göğüslerimle😂 dediğiniz gibi ağlayarak büyüyorlar ne yazikki