Ekinveannesi 5 aylık oğlumun çiş sayısı azaldı. Geceleri çok terliyor. Gündüz sık emziriyorum su da veriyorum ama 2 gündür pembelik geçmedi korktum acaba bı sıkıntı olur mu diye. Cumartesi kontrolü var doktoruna soracağız ama daha önce de olmuştu su verdiğim zaman geçmişti. Ne yapmalıyım?
Hndealnathn Susuz kalmış beslenme eksikliği kaynaklı olabilir ama enfeksiyon açısından tabiki doktora götürmekte yarar var.bol bol emzirin su verin
Yasemn Merhaba güzel anne aynı sorunu bende yaşadım ve susuzluktan kaynaklandığını düşünerek su verdim ama siz su vermenize rağmen geçmiyorsa daha ciddi birşey olabilir , bağırsak iltihapı enfeksiyon kapmış olabilir doktora gidin derim geçmiş olsun