Duzen istemeniz icin bence biraz erken. Bizde 2 ayligiz aksam 10a dogru yatar 4-5 saat uyur uyanir emziriirim uyur. Sonra 2-3 saat uyur yine uyanir emziririm. Sonra 6 6 bucuga kadar uyur uyandiktan sonra aksama kadar saat kacta uyuyup uyandigini hala kestiremem hic oturmadi. Hep sekerleeme tarzinda. İsleri boluk porcuk yaparim. 8. Hafta atagi diyolar. Ama 4. Aydan once cok fazla rutini olmuyomus zaten bebislerin